Czas i koszt dostawy

Darmowa dostawa


Zamówienie o wartości powyżej 250,- PLN - wysyłka bezpłatna.

Przy zamówieniach z wybraną opcją przedpłaty (płatność przelewem tradycyjnym, płatności on-line) o wartości powyżej 250,- PLN dostarczymy Państwu na nasz koszt. Pod uwagę brana jest ostateczna wartość zamówienia, po uwzględnieniu dodatkowych rabatów. Promocja organizowana jest na terytorium Polski.
A

Czas realizacji zamówienia


Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Termin otrzymania przesyłki (dostawy przesyłki) jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia (w przypadku dostawy płatnej przy odbiorze), a w przypadku płatności przelewem zwykłym lub płatności elektronicznej od momentu zaksięgowania wpłaty od Klienta, aż do momentu w którym Klient wszedł w posiadanie zamówienia lub wskazana przez Klienta osoba weszła w posiadanie zamówienia.

Całkowity czas realizacji zamówienia = (potwierdzenie opłaty + przygotowanie + zapakowanie + wysłanie + czas dostawy) wynosi:

Paczkomaty InPost - od 2 do 4 dni roboczych.

Kurier Gls – od 2 do 4 dni roboczych.

Poczta Polska – od 3 do 7 dni roboczych.

Odbiór osobisty – obiór możliwy po 2 dniach roboczych od daty złożenia zamówienia.

W przypadku awizowania przesyłek czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14 dni roboczych.

 A

Koszty dostawy / Informacje dodatkowe


Paczkomaty InPost.Paczkomaty InPost - Całkowity czas realizacji zamówienia od 2 do 4 .dni roboczych.

.Przedpłata na konto (płatności elektroniczne DotPay) - 8,99 PLN.

.Płatność przy odbiorze kartą płatniczą - 8,99 + 1,6% kwoty pobrania.

.Czas dostarczenia przesyłki przez Paczkomaty InPost wynosi od 1 do 2 dni roboczych od .momentu nadania. Najczęściej następnego dnia przesyłka znajduje się już w wybranym Paczkomacie i oczekuję na odbiór Klienta. Czas na podjęcie przesyłki wynosi 3 dni. Jeśli po 3 dniach przesyłka nie zostanie odebrana, Klient otrzymuje informacje o tym fakcie i po kontakcie z Paczkomatami InPost posiada możliwość wydłużenia czasu odbioru o 1 dzień. W przypadku nie podjęcia przesyłki przesyłka zostaje awizowana i oczekuję na odbiór w palcówce InPost do 10 dni. Informacje o statusie przesyłki na poszczególnych etapach realizacji zamówienia przez Paczkomaty InPost dostarczane są drogą telefoniczna poprzez usługę sms oraz poczta elektroniczna na e-mail.

PaczkomatyPrzesyłki dostępne są do odbioru 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Znajdź najbliższy Paczkomat:

Paczkomaty

Paczkomaty

 


nessi.Przesyłka Pocztowa Priorytetowa - Całkowity czas realizacji .zamówienia od 3 .do 7 dni roboczych.

.Przedpłata na konto (płatności elektroniczne DotPay) - 13,50 PLN.

.Czas dostawy przesyłki priorytetowej przez Pocztę Polską to 1-4 dni .roboczych. .Przesyłka jest doręczana pod wskazany adres w godzinach od .8.00 do 18.00. W .przypadku braku odbiorcy wypisane zostaje awizo, z którym do 14 dni roboczych należy wybrać się na pocztę, aby odebrać przesyłkę.

Jeśli nie otrzymają Państwo przesyłki ani awiza w ciągu 7 dni prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym. Zdarzają się sytuacje, w których doręczyciel nie ma możliwości pozostawienia awiza lub awizo zaginie. Do odebrania przesyłki wystarczy dowód osobisty - awizo i numer przesyłki nie są konieczne. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko. Jeżeli po 10 dniach od nadania przesyłki, zamówienie nie dotrze do Państwa, prosimy o kontakt z naszą firmą.


nessi
Kurier GLS - Całkowity czas realizacji zamówienia od 2 do 4 dni roboczych.

Przedpłata na konto (płatności elektroniczne DotPay) - 13,- PLN.

Płatność przy odbiorze - 22,- PLN.

 

Czas dostarczenia przesyłki przez Kuriera GLS wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania. Najczęściej następnego dnia przesyłka znajduje się u najbliższego dla odbiorcy przedstawiciela firmy kurierskiej. Aby kurier dostarczył przesyłkę wymagana jest obecność pod wskazanym adresem dostawy osoby upoważnionej do odbioru zamówienia. Kurier dostarcza przesyłki od godziny 8.00 do 18.00. W przypadku nieobecności adresata (lub osoby upoważnionej) przesyłkę można odebrać osobiście kontaktując się wcześniej z kurierem. Kurier ma obowiązek ponowić próbę dostarczenia przesyłki. Jeśli ponownie nie zastanie adresata pod wskazanym adresem, konieczna będzie wizyta w najbliższej sortowni lub punkcie Parcel Shop (punkt odbioru paczek awizowanych. Brak pozostawionego awiza nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.


 

Usługi Ekspresowe (Opcje dodatkowo płatne)

10:00 - Service - Gwarantowana dostawa do godziny 10.00.

+ (Dopłata 19,70 PLN)

12.00 - Service - Gwarantowana dostawa do godziny 12.00.

+ (Dopłata 9,90 PLN)

Saturday - Service - Gwarantowana dostawa w sobotę.

+ (Dopłata 24,60 PLN)

Saturday 10.00 - Service - Gwarantowana dostawa w sobotę do godziny 10.00.

+ (Dopłata 44,30 PLN)

Saturday 12.00 - Service - Gwarantowana dostawa w sobotę do godziny 12.00.

+ (Dopłata 34,50 PLN)

Uwaga. Przesyłki ekspresowe dostępne są tylko dla określonych kodów pocztowych.

Aby uzyskać więcej informacji na temat przesyłek prosimy o kontakt.

* Określony czas dostawy przesyłek w sporadycznych przypadkach może ulec wydłużeniu.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl