Regulamin

Informacja / Pouczenie

Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku Poz. 827 o prawach konsumenta, stosuje się przepisy dotychczasowe, Rozdział 7 Art. 51. ustawy.

Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.

Informacje ogólne

Właścicielem sklepu internetowego www.e-nessi.pl jest firma:

Progres Norbert Jurdzeń, Wojciech Izbicki Spółka Jawna
NIP: PL 5492279386
REGON: 120304106
Zarejestrowana pod adresem: ul. Sobieskiego 16, 32-650 Kęty.
Adres siedzimy firmy: Progres, ul. Sobieskiego 16 15, 32-650 Kęty.
Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000470516

Adres e-mail: nessi@e-nessi.pl

Telefon kontaktowy: +48 (33) 845 10 42

Firma Progres Sp. J. prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez strony internetowe dostępne w domenie e-nessi.pl.

Umowa sprzedaży zawierana jest między składającym zamówienie (Klientem), a firmą Progres Sp. J. (właścicielem sklepu e-nessi.pl).

Firma Progres działa zgodnie z zasadami zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną:

- Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) oraz art. 8 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), rozporządzenie z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

Bezpieczeństwo klientom naszego sklepu zapewnia Certyfikat SSL (Secure Socket Layer v3), zapewniający bezpieczeństwo przesyłania danych za pośrednictwem sieci internet. Jest to rodzaj zabezpieczenia, polegający na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z przeglądarki klienta i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer sklepu. Informacja wysyłana z serwera do klienta jest również kodowana, a po dotarciu do celu dekodowana.

Składanie zamówień przez Internet w sklepie e-nessi.pl jest możliwe pod warunkiem spełnienia minimalnych wymagań przez system teleinformatyczny Klienta:

- System operacyjny: Windows,

- Procesor: 1 GHz, RAM, 1 GB pamięci RAM,

- Dysk twardy: 8,0 GB wolnego miejsca,

- Karta graficzna: 256 MB pamięci obsługująca rozdzielczość 1024x768

- Sterowanie: klawiatura, mysz lub inne,

- Łącze internetowe o przepustowości minimalnej: pobieranie 512 kbit/s, wysyłanie 128 kbit/s,

- Przeglądarka internetowa z obsługą Java Script np.: Google Chrome czy Mozilla Firefox.

Rejestracja i ochrona danych osobowych

Rejestracja w Sklepie Internetowym przez Klienta jest dobrowolna. Klient składając zamówienie na e-nessi.pl podaje swoje dane osobowe i kontaktowe w celu: 

- potwierdzenia i uzupełnienia zamówienia;
- otrzymywania wiadomości e-mail o statusie zamówienia.

Klienci  mają możliwość korzystania z e-nessi.pl dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w e-nessi.pl.

W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta w e-nessi.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: adresu e-mail oraz hasła. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje.

Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep e-nessi.pl. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do wglądu, korekty i usunięcia podanych przez siebie danych.

Przesyłanie drogą elektroniczną ofert marketingowych oraz informacji handlowych tylko po wyrażeniu odrębnej zgody.

Płatności kartami kredytowymi dokonywane są przez gwarantujące bezpieczeństwo transakcji renomowane systemy płatności. Dane o kartach kredytowych otrzymują jedynie systemy pośrednictwa płatności.

Zbiór klientów został zgłoszony do rejestracji zbiorów danych osobowych w Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych (GIODO).

Powierzone Sklepowi dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
- Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Rzeczy i towary

Wszystkie produkty dostępne w e-nessi.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. E-nessi.pl zobowiązany jest dostarczyć klientom towar nowy bez wad.

Procedura składania zamówień

Zamówienia składane są na stronie http://www.e-nessi.pl.

W sklepie e-nessi.pl można dokonywać zakupów w dwóch opcjach:

- po zalogowaniu (z rejestracją);
- bez logowania (bez rejestracji).

Zakup towaru następuje poprzez dodanie wybranego towaru do koszyka, a następnie wypełnienia formularza zamówienia i potwierdzanie go „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

Prawidłowo złożone zamówienie potwierdzane jest niezwłocznie wiadomością e-mail wysyłaną automatycznie przez system sprzedaży sklepu na adres wskazany przez Klienta a w szczególnych przypadkach telefonicznie.

Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje:

- w przypadku przedpłaty przelewem na konto lub płatności kartą kredytową – po otrzymaniu przez sklep zapłaty w pełnej wysokości, najczęściej w ciągu 24h;
- w przypadku płatności przy odbiorze – po otrzymaniu potwierdzenia zamówienie od Klienta, najczęściej w ciągu 24h.

Zamówiony towar dostarczany jest przy udziale operatorów pocztowych i firm kurierskich. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego w magazynie głównym "Nessi" w Kętach znajdującym się przy ulicy Sobieskiego 16.

Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Progres Sp. J. dotycząca zakupu danego towaru w e-nessi.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w e-nessi.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych przez Klientów osobiście.

Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.

W przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia Klient ma prawo anulować część lub całość zamówienia.

Klient informowany jest o statusie zamówienia poprzez wiadomości e-mail, jeśli adres e-mail został podany przy składaniu zamówienia.

Na prośbę klienta (przekazaną e-mailem lub telefonicznie) możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu.

Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu.

Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami. Przywileje powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany, warunków promocji lub wyprzedaży. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej. 

Płatności

Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony towar, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze (za pobraniem). W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep e-nessi.pl anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany, poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Klienta podczas składania zamówienia adres e-mail.

Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny, zapłacić przy odbiorze zamówienia (za pobraniem) lub gotówką przy odbiorze osobistym.

Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub faktura Vat.

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatek Vat.

Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych (PLN). Ceny nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy

Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Dotpay obsługuje:

- Karty: VISA, MasterCard, EuroCard, JCB oraz Diners Club;

- e-przelewy: PayPal, MasterPass, mTransfer (mBank), Płacę z Inteligo (konto Inteligo), MultiTransfer (MultiBank), Przelew24 (BZWBK), ING Bank Śląski, SEZAM (Bank BPH SA), Millennium – klienci korporacyjni, Przekaz/Przelew bankowy, Deutsche Bank PBC S.A., Kredyt Bank S.A. (KB24), iPKO (Bank PKO BP), Lucas Bank, Płać z Nordea, Przelew z BPH, Moje Rachunki, mPay – Płatność telefonem komórkowym, InvestBank, Bank Ochrony Środowiska,  Bank Gospodarki Żywnościowej, Zapłać w Żabce, Volkswagen Bank Polska, Kantor Polski, Pekao24 Przelew, Płać z ING Bank Śląski (konto indywidualne), TransKasa, Millennium – Płatności Internetowe (konto indywidualne), Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, MeritumBank Przelew, Pay Way Toyota Bank, Płać z BOŚ, SkyCash.

nessi

Płatności elektroniczne Dotpay obsługiwane są w przedziale:

- od 20,- PLN (min kwota pojedynczej transakcji);
- do 3000,- PLN (max kwota pojedynczej transakcji) zgodnie z regulaminem Dotpay.

Nr kont bankowych (do wyboru):

mBank:
25 1140 2004 0000 3102 5157 1983

Ing:
12 1050 1113 1000 0090 7267 6308

Płatność przy odbiorze (za pobraniem)

Płatność przy odbiorze może nastąpić także w przypadku wyboru dostawy do Paczkomatu InPost, w tym przypadku Klient zobowiązany jest do zapłaty przy odbiorze przesyłki karta płatnicza.

W przypadku wyboru przez Klienta podczas składania zamówienia płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Płatność gotówka przy odbiorze w siedzibie / magazynie sklepu następuje w momencie odbioru zamówionego towaru. Odbierając zamówiony towar w sklepie / magazynie pod adresem Kęty, ul. Sobieskiego 16 (od poniedziałku do piątku od 9.00 do 16.00), możecie Państwo zapłacić gotówką przy odbiorze. Płatność kartą płatniczą lub przelewem tylko podczas składania zamówienia poprzez sklep internetowy.

Dostawa

Niezależnie od wartości zamówienia i ceny zakupionych produktów Klient ponosi koszt jego dostawy zgodnie z cennikiem sklepu internetowego, który przed zakupem podawany jest Klientowi w regulaminie, w zakładce "Czas i Koszt dostawy", a także po dodaniu produktu(ów) " w koszyku" po określeniu przez niego sposobu płatności i formy dostawy przed złożeniem zamówienia.

Koszty dostawy:

Paczkomaty InPost - Przedpłata na konto (płatności elektroniczne DotPay) - 8,99.

Paczkomaty InPost - Płatność przy odbiorze kartą płatniczą - 8,99 + 1,6% kwoty pobrania.

Poczta Polska - Przedpłata na konto (płatności elektroniczne DotPay) - 13,50 PLN.

Kurier Gls - Przedpłata na konto (płatności elektroniczne DotPay) - 13,- PLN.

Kurier Gls - Płatność przy odbiorze - 22,- PLN.

Darmowa dostawa. Przy zamówieniach z wybraną opcją przedpłaty (płatność przelewem tradycyjnym, płatności on-line) o wartości powyżej 250,- PLN dostarczymy Państwu na nasz koszt. Pod uwagę brana jest ostateczna wartość zamówienia, po uwzględnieniu dodatkowych rabatów. Promocja organizowana jest na terytorium Polski.

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, z wyjątkiem dostawy do Paczkomatów InPost, które rozmieszczone są tylko w wybranych miejscowościach (pełna lista oddziałów/Paczkomatów InPost do pobrania poniżej).

Lista oddziałów InPost:

Lista Paczkomatów InPost:

Paczkomaty

Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas wysyłki zamówienia. Zamówienie na towary o różnym czasie wysyłki jest zrealizowane po skompletowaniu dostępnych towarów zamówienia.

Termin otrzymania przesyłki (dostawy przesyłki) jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia (w przypadku dostawy płatnej przy odbiorze), a w przypadku płatności przelewem zwykłym lub płatności elektronicznej od momentu zaksięgowania wpłaty od Klienta, aż do momentu w którym Klient wszedł w posiadanie zamówienia lub wskazana przez Klienta weszła w posiadanie zamówienia.

Całkowity czas realizacji zamówienia = (potwierdzenie opłaty + przygotowanie + zapakowanie + wysłanie + czas dostawy):

Paczkomaty InPost - od 2 do 4 dni roboczych.

Kurier Gls – od 2 do 4 dni roboczych.

Poczta Polska – od 3 do 7 dni roboczych.

Odbiór osobisty – obiór możliwy po 2 dniach roboczych od daty złożenia zamówienia. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

W przypadku awizowania przesyłek czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14 dni roboczych.

Zamówienia ze Sklepu e-nessi.pl do przewoźnika realizującego dostawę przekazywane są tylko w dni robocze.

Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy wybranego przez Klienta przy składaniu zamówienia. Sklep e-nessi.pl nie ma wpływu na opóźnienia spowodowane działaniem Poczty Polskiej, firmy InPost oraz firmy kurierskiej GLS. Sklep e-nessi.pl ponosi odpowiedzialność za zamówienie na każdym z etapów jego realizacji.

Zwrot Towaru / Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:

Progres Sp. J.

ul. Sobieskiego 16

32-650 Kęty

Tel.: +48 (33) 845 10 42

e-mail: nessi@e-nessi.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np.: pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Do pobrania formularz odstąpienia od umowy:

Formularz

W przypadku problemów z pobraniem formularza, wzór dokumentu znajduje się na końcu zakładki "Regulamin / Cookies".

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej nessi@e-nessi.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np.: pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku braku możliwości zwrotu rzeczy w zwykłym trybie pocztą koszty Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 30, - PLN.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

POUCZENIE:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Wymiana towaru

Sklep e-nessi.pl dopuszcza możliwość wymiany zakupionych towarów do 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub wskazana przez Państwa osoba weszła w posiadanie rzeczy.

Jeżeli zakupiony u nas produkt nie będzie pasował lub odpowiadał (np. pod względem rozmiaru), mogą Państwo go wymienić na inny w tej samej cenie lub dopłacić różnicę w przypadku droższego przedmiotu.

Zobowiązani są Państwo wysłać towar na adres:

Progres Sp. J.
ul. Sobieskiego 16
32-650 Kęty

e-mail: nessi@e-nessi.pl

oraz z przesłaniem informacji w formie pisemnej zawierającej:

- wskazanie produktu na który ma myć wymieniony,
- podanie adresu wysyłki zwrotnej,
- dołączenie paragonu fiskalnego lub kserokopii faktury,
- opłaty za przesyłkę zwrotną w wysokości 13,- pln (kurier Gls) lub 10,- pln (Poczta Polska) dołączona do przesyłki lub przelaną na nasze konto:

Nr kont bankowych (do wyboru):

mBank:
25 1140 2004 0000 3102 5157 1983

Ing:
12 1050 1113 1000 0090 7267 6308

Do pobrania formularz wymiany towaru:

Formularz

Szacowana wysokość kosztów wymiany towarów (dwóch opłat za dostawę i ponowną wysyłkę) to kwota około 30, - PLN.

Dopuszcza się także przesłanie wyżej wymienionych informacji drogą e-mailowa.

Gwarancja

Na towary zakupione w naszym sklepie internetowym udzielamy 24 miesięcznej gwarancji niezależnie od rodzaju produktu.

Reklamacja

Towary objęte są 24 miesięczną gwarancją. Sklep e-nessi.pl zobowiązany jest dostarczyć klientom towar nowy bez wad.

W przypadku stwierdzenia wady towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 24 miesięcy od daty doręczenia (otrzymania) towaru. Klientowi przysługuje prawo do nieodpłatnej naprawy wadliwego towaru albo jego wymiany na nowy. W przypadku jednak, gdyby okazało się to niemożliwe, wymagało nadmiernych kosztów, sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie (do 14 dni) lub gdyby naprawa lub wymiana narażała nas na znaczne niedogodności, Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.


W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres:

Progres Sp. J.
ul. Sobieskiego 16
32-650 Kęty

e-mail: nessi@e-nessi.pl

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu lub potwierdzenie zawarcia transakcji reklamowanego produktu wraz z opisem reklamacji.

Do pobrania formularz reklamacji towaru:

Formularz 

Reklamacja z tytułu gwarancji zostanie rozpatrzona niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Sklep e-nessi.pl ustosunkuje się do złożonej reklamacji i w ciągu 14 dni zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub wymieni i wyśle nowy bez wad. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep e-nessi.pl zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.

W przypadku zwrotu równowartości ceny towaru i kosztów odesłania reklamowanego towaru dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z przeprowadzona reklamacją.

Ewentualne spory pomiędzy Klientem a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.). Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów a także przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

Informujemy, że zobowiązujemy się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów między Nessi sklep Internetowy a Konsumentem jest: Unijna platforma ODR (online dispute resolution) dostępny pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Konsument może do tego podmiotu złożyć wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

 

Regulamin programu "Karta podarunkowa"

Informacje

- Wydawca – firma: Progres Norbert Jurdzeń, Wojciech Izbicki Spółka Jawna, NIP: PL 5492279386, REGON: 120304106. Zarejestrowana pod adresem: ul. Sobieskiego 16, 32-650 Kęty. Adres siedzimy firmy: Progres, ul. Sobieskiego 16 15, 32-650 Kęty. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000470516. Adres e-mail: nessi@e-nessi.pl. Telefon kontaktowy: +48 (33) 845 10 42

- Sklep – realizuje sklep internetowy www.e-nessi.pl.

- Karta podarunkowa – (bon podarunkowy) sprzedawany jest wyłącznie w sklepie internetowym www.e-nessi.pl.

- Nabywca – osoba, która otrzymuje od Wydawcy kartę podarunkową w zamian za przekazanie Wydawcy środków pieniężnych.

- Okaziciel – osoba dysponująca kartą podarunkową.
 

Warunki ogólne


- Regulamin określa zasady działania kart podarunkowych w sklepie internetowym www.e-nessi.pl.

- Wydawca w zamian za otrzymane środki pieniężne wydaje Nabywcy kartę podarunkową (bon podarunkowy) o wartości nominalnej 300 zł, 500 zł, 700 zł lub 1000 zł.

- Karta podarunkowa zrealizowane są wyłącznie w sklepie internetowym www.e-nessi.pl.

- Karty podarunkowe są ważne 2 miesiące od dnia zakupu karty.

- Karty podarunkowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie na środki pieniężne.

- Karty podarunkowe nie podlegają zastrzeżeniu ani zablokowaniu.

- Karty mogą być przyjęte jako środek płatności zrealizowane tylko jeden raz i tylko w przypadku, gdy:


a) wartość zakupionych przedmiotów jest równa wartości nominalnej posiadanej karty;
b) wartość zakupionych towarów przekracza wartość nominalną posiadanej karty, (w takim przypadku Okaziciel jest zobowiązany dopłacić kwotę (różnicę) przekraczającą wartość karty);

- Zwrot towaru nabytego przy wykorzystaniu karty podarunkowej jest możliwy, w tej sytuacji stosuje się regulamin sklepu internetowego www.e-nessi.pl.

 

Postanowienia końcowe


- Pełna treść regulaminu jest dostępna na stronie internetowej www.e-nessi.pl. Nabywca poprzez przyjęcie karty podarunkowej oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu, akceptuje jego zapisy. Każdy Okaziciel niebędący Nabywcą poprzez przyjęcie karty podarunkowej oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu, akceptuje jego zapisy.

- Wydawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu z następujących ważnych przyczyn: np. zmiana przepisów prawa.

- Karta podarunkowa nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym ani kartą płatniczą w rozumieniu przepisów prawa.

- Wszelkie uwagi i reklamacje należy zgłaszać w formie do Wydawcy na adres:


Progres Norbert Jurdzeń, Wojciech Izbicki Spółka Jawna
ul. Sobieskiego 16, 32-650 Kęty.

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: nessi@e-nessi.pl.

- Reklamacje dotyczące zakupionych towarów mogą być składane na zasadach ogólnych sklepu internetowego www.e-nessi.pl. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicz praw przysługujących konsumentom na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.


Karta podarunkowa

Karta podarunkowa e-nessi.pl dostępna jest wyłącznie w sklepie internetowym e-nessi.pl i tylko w nim może zostać wykorzystana.

Karta podarunkowa jest ważna 2 miesiące od daty zakupu.

Możliwość wymiany zakupionych prezentów na inny rozmiar w ciągu 30 dni od odebrania prezentów po realizacji karty podarunkowej.

Dostawa drogą elektroniczną, na życzenie klienta przesyłka tradycyjną.

Otrzymujesz unikatowy kod, który możesz wykorzystać podczas dokonywania zakupów na poziomie koszyka.

Przy zakupie karty upominkowej, podobnie jak w przypadku zamówień pozostałych produktów z naszego asortymentu, stosuje się Regulamin sklepu www.e-nessi.pl oraz ochronę danych osobowych. Podczas składania zamówienia należy podać wszystkie dane oraz wybrać formę płatności. Dostępne formy płatności przy zakupie karty upominkowej to przedpłata na konto przelewem tradycyjnym, przelewem elektronicznym, kartą kredytową, płatność za pobraniem a także płatność gotówka w przypadku odbioru osobistego.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz jego potwierdzenie. W przypadku płatności przelewem po zaksięgowaniu należnej kwoty otrzymasz drugą wiadomość e-mail z kartę upominkową w postaci pliku PDF lub JPG zawierającą unikatowy kod rabatowy.

Karta dostępna w nominałach: 300, 500, 700 oraz 1000 zł.

 

Jak zrealizować kartę podarunkową?

1. Wejdź na stronę sklepu internetowego www.e-nessi.pl.

2. Zarejestruj się i zaloguj na naszej stronie.

3. Przeglądnij i dodaj wybrane produkty z naszego asortymentu do koszyka.

4. Pamiętaj aby wartość koszyka nie była niższa od posiadanej karty.

5. W koszyku podaj unikatowy kod umieszczony na otrzymanej karcie podarunkowej.

6. Dokończ i zakończ zamówienie.

7. W przypadku wartości zamówienia większej niż posiadana kart, opłać różnicę.

Karta może być zrealizowana wyłącznie na stronie www.e-nessi.pl.
Karta nie podlega wymianie na gotówkę i nie może zostać zwrócona.

Informacje końcowe

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.

Zgodnie z art. 384. § 1. Kodeksu Cywilnego, postanowienia niniejszego Regulaminu są wiążące dla Sprzedającego i Kupującego.

 


 

Regulamin obowiązuje do dnia 24 grudnia 2014 roku.

Polityka cookies

Sklep Internetowy e-nessi używa plików cookies, aby zapewnić Klientom bezpieczeństwo i efektywność korzystania ze Sklepu. Poruszając się po stronie Odwiedzający Sklep wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Sklep plików cookies. W każdej chwili Odwiedzający Sklep może zarządzać swoimi ustawieniami cookies. Ograniczenie przez Odwiedzającego stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Sklepie.

Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z korzystania ze sklepu e-nessi.


Do czego używamy plików cookies
Sklep e-nessi wykorzystuje pliki cookies, aby dostosować stronę do preferencji Użytkowników, ułatwić nawigację po stronach oraz zapewnić bezpieczeństwo dokonywanych zakupów. Nie przechowujemy w plikach cookies danych osobowych lub innych poufnych informacji.

Na stronie e-nessi.pl  używane są dwa rodzaje plików cookies: sesyjne oraz stałe. Sesyjne - pozostają na Twoim urządzeniu jedynie podczas korzystania ze stron sklepu e-nessi.pl. Cookies stałe -  pozostają na Twoim urządzeniu tak długo jak długo mają ustawiony czas życia lub do momentu  kiedy je usuniesz.

 

Informacje ogólne

Właścicielem sklepu internetowego www.e-nessi.pl jest firma:

Progres Norbert Jurdzeń, Wojciech Izbicki Spółka Jawna
NIP: PL 5492279386
REGON: 120304106
Zarejestrowana pod adresem: ul. Sobieskiego 16, 32-650 Kęty.
Adres siedzimy firmy: Progres, ul. Sobieskiego 16 15, 32-650 Kęty.
Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000470516

Adres e-mail: nessi@e-nessi.pl

Telefon kontaktowy: +48 (33) 845 10 42

Firma Progres Sp. J. prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez strony internetowe dostępne w domenie e-nessi.pl.

Umowa sprzedaży zawierana jest między składającym zamówienie (Klientem), a firmą Progres (właścicielem sklepu).

Firma Progres działa zgodnie z zasadami zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną:

- Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

Bezpieczeństwo klientom naszego sklepu zapewnia Certyfikat SSL (Secure Socket Layer v3), zapewniający bezpieczeństwo przesyłania danych w internecie. Jest to rodzaj zabezpieczenia, polegający na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z przeglądarki klienta i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer sklepu. Informacja wysyłana z serwera do klienta jest również kodowana, a po dotarciu do celu dekodowana.

 

Rejestracja i ochrona danych osobowych

Rejestracja w Sklepie Internetowym przez Klienta jest dobrowolna. Klient składając zamówienie na e-nessi.pl podaje swoje dane osobowe i kontaktowe w celu: 

- potwierdzenia i uzupełnienia zamówienia;
- otrzymywania wiadomości e-mail o statusie zamówienia.

Klienci  mają możliwość korzystania z e-nessi.pl dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w e-nessi.pl.

W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta w e-nessi.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: adresu e-mail oraz hasła. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje.

Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep e-nessi.pl. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do wglądu, korekty i usunięcia podanych przez siebie danych.

Przesyłanie drogą elektroniczną ofert marketingowych oraz informacji handlowych tylko po wyrażeniu odrębnej zgody.

Płatności kartami kredytowymi dokonywane są przez gwarantujące bezpieczeństwo transakcji renomowane systemy płatności. Dane o kartach kredytowych otrzymują jedynie systemy pośrednictwa płatności.

Zbiór klientów został zgłoszony do rejestracji zbiorów danych osobowych w Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych (GIODO).

Powierzone Sklepowi dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
- Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Rzeczy i towary

Wszystkie produkty dostępne w e-nessi.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. E-nessi.pl zobowiązany jest dostarczyć klientom towar nowy bez wad.

Procedura składania zamówień

Zamówienia składane są na stronie http://www.e-nessi.pl.

W sklepie e-nessi.pl można dokonywać zakupów w dwóch opcjach:

- po zalogowaniu (z rejestracją);
- bez logowania (bez rejestracji).

Zakup towaru następuje poprzez dodanie wybranego towaru do koszyka, a następnie wypełnienia formularza zamówienia.

Prawidłowo złożone zamówienie potwierdzane jest niezwłocznie wiadomością e-mail wysyłaną automatycznie przez system sprzedaży sklepu na adres wskazany przez Klienta a w szczególnych przypadkach telefonicznie.

Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje:

- w przypadku przedpłaty przelewem na konto lub płatności kartą kredytową – po otrzymaniu przez sklep zapłaty w pełnej wysokości, w ciągu 24h;
- w przypadku płatności przy odbiorze – po otrzymaniu potwierdzenia zamówienie od Klienta, w ciągu 24h.

Zamówiony towar dostarczany jest przy udziale operatorów pocztowych i firm kurierskich. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego w magazynie głównym "NESSI" w Kętach znajdującym się przy ulicy Sobieskiego 16.

Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Progres Sp. J. dotycząca zakupu danego towaru w e-nessi.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w e-nessi.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych przez Klientów osobiście.

Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.

W przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia Klient ma prawo anulować część lub całość zamówienia.

Klient informowany jest o statusie zamówienia poprzez wiadomości e-mail, jeśli adres e-mail został podany przy składaniu zamówienia.

Na prośbę klienta (przekazaną e-mailem lub telefonicznie) możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu.

Sklep e-nessi.pl może odmówić realizacji zamówienia w przypadku braku płatności (z wyłączeniem płatności przy odbiorze). W takim przypadku informujemy o tym fakcie Klienta telefonicznie lub e-mailowo.

 

Płatności

Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w towar, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze (za pobraniem).

Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny lub zapłacić przy odbiorze zamówienia (za pobraniem).

Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub faktura Vat.

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatek Vat.

Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych (PLN).

Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Dotpay obsługuje:

- Karty: VISA, MasterCard, EuroCard, JCB oraz Diners Club;

- e-przelewy: mTransfer (mBank), Płacę z Inteligo (konto Inteligo), MultiTransfer (MultiBank), Przelew24 (BZWBK), ING Bank Śląski, SEZAM (Bank BPH SA), Millennium – klienci korporacyjni, Przekaz/Przelew bankowy, Deutsche Bank PBC S.A., Kredyt Bank S.A. (KB24), iPKO (Bank PKO BP), Lucas Bank, Płać z Nordea, Przelew z BPH, Moje Rachunki, mPay – Płatność telefonem komórkowym, InvestBank, Bank Ochrony Środowiska,  Bank Gospodarki Żywnościowej, Zapłać w Żabce, Volkswagen Bank Polska, Kantor Polski, Pekao24 Przelew, Płać z ING Bank Śląski (konto indywidualne), TransKasa, Millennium – Płatności Internetowe (konto indywidualne), Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, MeritumBank Przelew, Pay Way Toyota Bank, Płać z BOŚ, SkyCash.

Płatności elektroniczne Dotpay obsługiwane są w przedziale:

- od 20,- PLN (min kwota pojedyńczej transakcji);
- do 3000,- PLN (max kwota pojedyńczej transakcji) zgodnie z regulaminem Dotpay.

 

Nr kont bankowych (do wyboru):

mBank:
25 1140 2004 0000 3102 5157 1983

Ing:
12 1050 1113 1000 0090 7267 6308

Dostawa

Niezależnie od wartości zamówienia i ceny zakupionych produktów Klient ponosi koszt jego dostawy zgodnie z cennikiem sklepu internetowego, który przed zakupem podawany jest Klientowi w regulaminie, w zakładce "Dostawa", a także po dodaniu produktu(ów) " w Koszyku" po określeniu przez niego sposobu płatności i formy dostawy przed złożeniem zamówienia.

Koszty dostawy:

Polska Polska - Przedpłata na konto (płatności elektroniczne DotPay) - 13,50 PLN.

Poczta Polska - Płatność przy odbiorze - 18,- PLN.

Kurier Gls - Przedpłata na konto (płatności elektroniczne DotPay) - 13,- PLN.

Kurier Gls - Płatność przy odbiorze - 22,- PLN.

Zamówienia realizowane są na obszarze całej Polski.

Termin otrzymania przesyłki przez Klienta, to suma czasu realizacji i czasu dostawy.

Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy wybranego przez Klienta przy składaniu zamówienia. Sklep e-nessi.pl nie ma wpływu na opóźnienia spowodowane działaniem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej GLS. Sklep e-nessi.pl ponosi odpowiedzialność za zamówienie na każdym z etapów jego realizacji.

 

Zwroty, wymiana , reklamacja

Sklep e-nessi.pl dopuszcza możliwość zwrotu i wymiany zakupionych towarów.

Jeżeli zakupiony u nas produkt nie będzie pasował lub odpowiadał (np. pod względem rozmiaru lub koloru), Klient może go wymienić na inny w tej samej cenie lub dopłacić różnicę w przypadku droższego przedmiotu.

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru i dokonania jego zwrotu – bez podania przyczyny. Można tego dokonać wysyłając do nas w ciągu 10 dni od dnia dostarczenia przesyłki lub przesyłając oświadczenie na piśmie.

Koszty przesyłek wymiany towarów pokrywa Klient, natomiast koszty przesyłek w postępowaniu reklamacyjnym pokrywa sklep e-nessi.

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Zasady wymiany:

W celu ustalenia warunków wymiany Klient jest zobowiązany skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem e-maila (nessi@e-nessi.pl) lub telefonicznie (+48 (33) 845 10 42 lub +48 784 629 093) - w celu uzgodnienia warunków wymiany. Po ustaleniu warunków wymiany Klient zobowiązany jest wysłać towaru na adres:

Progres Sp. J.
ul. Sobieskiego 16
32-650 Kęty

na koszt kupującego wraz z przesłaniem informacji w formie pisemnej zawierającej:

- na jaki produkt ma być wymieniony towar (rozmiar, kolor);
- danych adresowych wysyłki zwrotnej;
- paragonu fiskalnego lub faktury;
- opłaty za przesyłkę powrotną.

Dopuszcza się także przesłanie wyżej wymienionych informacji drogą e-mailowa.

Zasady zwrotu:

Zwroty zakupionych przedmiotów prosimy przesyłać na adres:

Progres Sp. J.
ul. Sobieskiego 16
32-650 Kęty

z załączeniem do przesyłki informacji dotyczących:

- osoby zwracającej towar;
- numeru konta i danych, na które mają być zwrócone pieniądze;
- paragonu fiskalnego lub faktury;
- zwrot należnej kwoty (wartość towaru + koszt dostawy) nastąpi do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki lub otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Gwarancja

Na towary zakupione w naszym sklepie internetowym udzielamy 24 miesięcznej gwarancji niezależnie od rodzaju produktu.

 

Reklamacja

Podstawą do przyjęcia reklamacji jest dołączanie dowodu zakupu lub potwierdzenie zawarcia transakcji reklamowanego produktu.

Reklamacja z tytułu gwarancji zostanie rozpatrzona i odesłana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

Reklamacje zakupionych przedmiotów prosimy przesyłać na adres:

Progres Sp. J.
ul. Sobieskiego 16
32-650 Kęty

W przypadku wady fabrycznej produktu koszty przesyłki zostaną zwrócone klientowi przelewem na konto.

Informacje kontaktowe

Nessi Sklep Internetowy

Czynny:

od poniedziałku do piątku
od 8.00 do 16.00

ul. Sobieskiego 16
32-650 Kęty

Telefon: +48 (33) 845 10 42
Mobile: +48 784 629 093 (Infolinia)
GG: 10651071
GG: 3340983
E-mail: nessi@e-nessi.pl

Adres korespondencyjny / Siedziba firmy:

Progres
ul. Sobieskiego 16
32-650 Kęty

NIP: PL 5492279386

Telefon: +48 (33) 845 10 42
Mobile: +48 694 514 982
Mobile: +48 664 739 497
E-mail: wojciechizbicki@e-nessi.pl

 

Informacje końcowe

Ewentualne spory pomiędzy Klientem a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 stycznia 2013 roku do 24 grudnia 2014 roku.

Zgodnie z art. 384. § 1. Kodeksu Cywilnego, postanowienia niniejszego Regulaminu są wiążące dla Sprzedającego i Kupującego.

A


 

Formularz odstąpienia od umowy wzór:

A

FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Progres Norbert Jurdzeń, Wojciech Izbicki Spółka Jawna

ul. Sobieskiego 16

32-650 Kęty

Tel.: +48 (33) 845 10 42

e-mail: nessi@e-nessi.pl

 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*) / odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów)

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data


 

(**) Informacje dodatkowe / opcjonalne:

- Dane do przelewu bankowego

- Przedmiot(-y) zwracany(-e)

- Numer zamówienia

- Powód zwrotu

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

(**) Część formularz odstąpienia od umowy nieobowiązkowa.

   

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl